King Power wysyła „Witmores”, nową wodę witaminową, aby konkurować o 3,5 miliarda rynku

3500 milionów bahtów na rynku witaminowej wody pitnej, najsilniejszy King Power uruchamia nową firmę, Multiply by Eight, wprowadza na rynek „Vitmores”, wodę zmieszaną z witaminami w butelkach na kapsułki, 2 nowe smaki, ciągnąc „Ink” Waranthon Paunil Presenter reprezentujący nową generację Penetruj grupę docelową po przystępnej cenie, agresywnie sprzedając siedem
3 czerwca 2021 r. reporterzy poinformowali, że Stwórz dużo koloru i trendu w przeszłości dzięki wprowadzeniu „Witmores” VITMORES+, nowej marki witaminowej wody pitnej. To jest w stylowej butelce kapsułki w
ดาวน์โหลด slotxo ramach Multiply by Eight, grupy firm w King Power International Company Limited, która dzieli linię przez granicę. Odwróć się, aby posmakować złowrogiego trendu, jakim jest gorąca woda pitna z witaminami. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, zawsze istnieje zapotrzebowanie na nowe produkty zgodnie z stale rosnącym trendem zdrowych napojów.
Pan Rawi Itthirawiwong Dyrektor Generalny Multiply by Eight Company Limited ujawnił, że premiera miała miejsce. w ramach koncepcji marki brand Woda witaminowa w butelce na kapsułki więcej niż witaminy Korzystaj z picia każdego dnia Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów w postaci Trendy Well Being Lifestyle do wyboru są 2 smaki: VITA C – PLUS VITAMIN C 200%, żółta butelka napakowana witaminą C 200% i REVITALIZED VITAMIN, różowa butelka do dodania nowych opcje z konsumentami po przystępnych cenach.
które są sprzedawane jednocześnie przez kanał 7-Eleven w cenie 30 bahtów za butelkę, a także wprowadza prezenter, który wyraźnie odzwierciedla osobowość marki poprzez „Ink” Waranthon Paunil, nową wokalistkę Penetruj docelową grupę konsumentów
Dla „Whitmoresa”, choć nowy gracz. Ale jest w ramach produkcji kontraktowej przez Ichitan Group Public Company Limited, co jest kolejnym etapem biznesowym, na którym Ichitan zaczął się bardziej koncentrować od początku zeszłego roku. Oprócz wyżej wymienionych ofert Ichitan zakontraktował również produkcję dla Asahi Holding Southeast Asia SDN.BHD.z Japonii. Łącząc razem imiona King Power i Ichitan Dlatego też powinien gwarantować wizerunek marki.
W 2020 r. wartość wynosi 2200 mln bahtów, co oznacza wzrost o 79% w stosunku do roku poprzedniego. podczas gdy pod koniec tego roku spodziewany jest wzrost o 59% (ale od 64 stycznia rynek wzrósł o ponad 76%), a wartość wzrośnie do 3500 milionów bahtów, a całkowita wartość rynkowa ma przekroczyć 5000 milionów bahtów w 2022 roku, przy wzroście o 45% od tego roku, co jest uważane za segment, który wzrósł w zeszłym roku wbrew trendowi tajskiego przemysłu napojów z ujemnym 5%.